my life flashed before my eyes

ASSÅ NI KAN INTE FATTA VAD JAG HAR VARIT MED OM!!!!!!! :O

Som sagt skulle jag ta en powerwalk och det gjorde jag. När jag hade gått förbi mariedal och in mot råö-vägen. Precis innan man kommer till drängstugan, skymtade jag ganska många "fåglar" som satte sig mitt på vägen.. som ni kanske redan vet så ser jag inte så jättebra på långt håll och jag hade inte på mig mina glasögon. När jag kom närmre började dem flyga upp igen, en efter en efter en, det såg lite fräckt ut faktiskt! Men sen började dem skrika?! Och så insåg jag att det var FLADDERMÖSS!! Det var en hel flock på ca 50 stycken och först började de flyga runt i cirklar och skrika och allt och sen så vände de och flög rakt mot mig! Men när dem nästan nådde mig flög de över mig och tillbaka och höll på så tills dem äntligen flög bortåt drängstugan och det hållet! Det kändes som att jag var med i en film eller nått!

Det var så hemskt och jag var så chokad att jag stod helt still när de kom emot mig, jag ville röra mig men jag kunde nte, haha! Jag har aldrig i mitt hela liv sett en fladdermus i verklighet och nu en hel skrikande flock! Jag såg verkligen mitt liv passera i revy, haha! Men nu är jag hemma och säker igen! Det blev inte riktigt den powerwalken jag ville ha men jag sprang hem typ så nästan ;)

Nu ska jag gå och duscha, tvätta håret mm. Sen ska jag försöka hitta på nått kul. Om vädret håller sig; ut och sola!

Puss ♥


titta, jag fick tom en bild på det! NOT! men det var såhär det var, eller kändes iaf!

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0