Oh 9F, ni är det bästa vi har!

God morgon! De flesta av er sover nog nu men jag är uppe såhär tidigt för att jag ska till student! Det känns inte helt tipp-topp nu när man är helt mör i kroppen! Balen var som sagt helt jävla amazing!! Det var nog det bästa jag gjort!! Alla var så fina i sina klänningar och killarna var hot! Själv fick jag inga bilder tagna men de flesta hade ju kameror! Och alla bilder kommer att laddas upp på facebook :) Lärarna sjöng en låt för alla niorna och när dem kom till 9F (oss) sjöng dom: Oh 9F, vi vill att ni stannar kvar. Oh 9F, ni är det bästa vi har! och sen sjöng dom nått på engelska också, men jag kommer inte ihåg va det var :) men nu har jag lite bråttom så ni får ha en trevlig fredag, FÖRSTA SOMMARLOVSDAGEN!!


BÄSTA 9F ♥


va?
Postat av: hanna

ååh bästa 9F :( känns helt overkliget att vi inte kommer komma tillbaka till 9f efter sommarlovet.. Gud vad ja kommer sakna alla! 9F är bäst och kommer alltid alltid ALLTID leva kvar i mitt minne :'( <3

2010-06-11 @ 11:44:33
Postat av: emmaahelen

bästa 9F :'( <3

2010-06-13 @ 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0