Sex for breakfast

var det någon som såg holland - danmark matchen? :O Skandal!! jaja, det finns ju inte så mycket att göra åt.. nu får vi bara hoppas på att dem vinner mot japan och kamerun :) nog om fotboll!

Jag känner mig frisk nu igen, skönt! Fast vi får ju se hur det blir imon. Men jag orkar inte vara hemma mera :P Imorse, när jag vaknat, märkte jag att min träningsvärk i vaderna hade försvunnit! Asså ni fattar inte hur ont jag hade! Jag har inte kunnat sen torsdags! :O Jag fick alltså bokstavligen krypa fram och tillbaka, haha :D

Hursomhelst ska jag nörda mig lite nu med sims! Sikken måndagskväll (Y) hoho ♥

Förresten! Jag höll på att glömma! Det är ju final i top model idag och jag missar det :( bara för att mamma och pappa ska se på fotboll... Jag får kolla på tv3 play sen :) HEJJA NICOLE!



löööööööööööööööööve emma ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0