Sick

yes, när jag vaknade upp idag kändes det som huvudet skulle explodera och jag kunde inte andas för att näsan var täppt med torkat snor! (Y) too much info? Så nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på SATC-serien. Först ska jag lägga ut lite bilder från studenten, det blev inte så många men whata heck! Lisa som tog studenten är min pappas kusin, inte min, haha ;) puss ♥


vad gör man när man är sjuk? Man dricker chailatte som mamma fixat och man tänker på det bästa som hänt en, i detta fallet julia och emma


va?
Postat av: emmis

krya på dig babe! Älskar er (L) vi måste ses snarast! :)

2010-06-13 @ 13:40:57
Postat av: emmaahelen

tack älskling!! Jag ska göra allt jag kan för att friskna till.. älskar dig med <3 Och vi kommer ses snarast ;D

2010-06-13 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0