Slippery when wet

vaknade av min underbara väckarklocka klockan sju, meningen med det var att jag skulle ut och powerwalka/springa 3km. Jag tog på mig och allt sen öppnade jag ytterdörren och såg att regnet bara öste ner.. så jag stängde dörren igen, drog av mig alla kläder igen och somnade om!

Så nu sitter jag här, utvilad och glad :) ska ta en dusch när jag avslutat detta inlägg.. Börjar om två timmar så jag har gott om tid! Hoppas bara att det inte regnar när jag ska till skolan! Orkar inte bli blöt!

Ikväll är det grillning med klassen på smarholmen.. men det blir nog inget om det ska regna såhär :/ om det inte blir nått så träffas de flesta igen i sommar nån gång :)


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0