11:e mars 2010

tjääna! Fick tillgång till datan först nu (?!) så jag slänger in ett litet inlägg nu då:) Var inne i kungsbacka med Emma och Thea idag, jättetrevligt! (L) Vi gick runt och snacka o sånna trevliga saker, sen så tog jag bussen hem. Det var asläskigt där, asså det gick på världens alkolist på bussen och typ börja hota busschaffören :O jätteläskigt! sen så var han nära på att sätta sig brevid mig! VAD GÖR MAN DÅ? tänk om han hade slått mig eller nått?! :S :O jaja, som tur var så gjorde han inget ;) Vi skulle egentligen ha nationellt prov i svenska idag, men våran lärare tog fel skiva, så det gick inte, haha! :D ne nu ska jag försöka få mig nåt att äta.. är så hungrig så jag tror att jag dör snart!


kreta 2008

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0