den 30 mars 2010

jaa, så var det slutet på ännu en månad.. shit det går fort nu aså :D på både gott och ont som thea brukar säga, haha! vaknade upp idag med känslan att nån drog mig i fötterna, så sjukt läskigt! sen så trodde jag att jag var försenad också men vi börjar ju kvart i nio idag :) eller? :O jo, det gör vi!  haha, vet fan aldrig om vi har ett nationellt prov eller nått sånt :P

på tal om att tiden går fort och att våren kommer i en väldans fart, så sitter jag och stör mig otroligt på en hackspett som sitter och hackar för full hals på våran björk här utanför! stackars björk! :( faan va störande, haha! ne men jag måste sticka nu, ciao! ♥


saknar att kunna cykla till stranden i bara tunika i danmark ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0