drömmar kan slå in, du blev ju min

tjabba tjena hallå! Imorgon är det sista dagen i skolan, hur gött?! :D har dock prov men det kommer nog gå bra hoppas jag på :) Imorgon kommer mormor och morfar, trevligt! (hjälp mig, någon!!!) dom stannar tills måndag, om jag har tur så åker syster med över men det verkar inte som det just nu... ikväll kommer true blood och det går bara inte att missa, punkt slut! ååh, det har tagit mig en kvart att skriva detta inlägg.. jag kanske ska avsluta och plugga lite på SO:n kanske, haha! puss ♥


bjuder på en väldigt smickrande bild på mig, no comments!
bilden är tagen sommaren 08, tjeeena va mitt hår har växt :O eller ioförsig så var det typ två årsen men ändå :D

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0