i love the smell of you in every single dream I dream

var i kungsbacka en stund idag med mamma, gick runt och tittade på allt möjligt och sen så åt vi sushi, gott! Efter det gick vi till indiska och jag hittade världens finaste klänning/tunika!! så otroligt niice! Mamma sa att jag kunde få den men vi skulle åka till ett annat ställe i göteborg och kolla på converse till mig så jag skulle vänta... väl inne i göteborg så fanns det två stycken par jättesnygga converse men jag vill hellre ha klänningen för att den kommer jag få mer användning av. så jag sa att jga inte ville ha conversen för att jag trodde att vi skulle åka och köpa klänningen/tunikan då (den kostade bara 249:- !!), men fick jag den? NEJ!! tack så mycket! haha, shit va bortskämd jag låter nu! men jag tyckte faktiskt att jag kunde få den.. nu när jag höjt mig i spanskan!

jaaa, då har ni fått en liten update om min dag! nu ska jag återgå till att dreggla över tidningen mamma köpte till mig FULL med Jacob och Edward! Haha! ♥


alex meraz som spelar paul i new moon! så het!
shiit, vilken nörd jag är! SLUTA EMMA!

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0