I love you more than all that's on the planet

seeg dag idag asså! först så försov jag mig något rejält, fast jag kom ine försent dock ;) jag hann bara ta på mig kläder, borsta tänderna och ta på foundation sen var jag tvungen att sticka! Så jag gick alltså till skolan med skitsmutsigt hår och kläder som jag bara slet ur garderoben utan att ens kolla på dem! Två lektioner, sen hade jag håltimma i tre timmar så jag tog moppen hem igen, duschade och bakade en kladdkaka som jag skulle ta med mig till skolan igen, men eftersom att jag glömde av tiden (IGEN!) och var tvungen att köra i sjuttio till skolan igen typ så glömde jag kladdkakan! haha! vilken händelserik dag idag :)


in my lovely bed ♥ skönaste platsen på jorden!

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0