i'll keep you my dirty little secret, don't tell anyone, who has to know?

ååh, bajs! jag vet aldrig hur jag ska börja när jag ska skriva ett inlägg! det är så irriterande! Sen så kunde jag inte komma på en bra rubrik på svenska, för att svenska är så fult!

kom iaf hem för en timma sen drygt, skjutsade thea till mariedal eftersom det är på vägen ;) hade en extra-lektion i matte idag.. pga att vi var borta en vecka! DET ÄR VÄL INTE VÅRAT FEL ATT NI STÄNGER SKOLORNA! ååh, när jag tänker tillbaka så var det inte så skönt med en extra veckas sportlov för att nu ska alla j*vla lärare ta igen det!

jaja, nu ska jag äta och sen ska jag (försöka) skriva svenska recensionen, läsa lite SO och sen bild-läxan :) jag ska försöka i alla fall! det är bättre än att inte göra nått över huvudtaget. ni får en dagens också, det var längesen nu, puss ♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0