lost and insecure, you found me, you found me lying on the floor, surrounded, surrounded

hej allihopa! Hoppas att ni hade en trevlig lördagskväll igår! Det hade jag i alla fall. Först in och kolla på när lillebror simmade, en handla mat och när jag kom hem gjorde jag lite allt möjligt faktiskt, haha! Sen efter middagen gick jag och syster ner till statoil, köpte cola och hyrde filmer :) kollade lite på melodifestivalen, var det rätt som vann? jag är inte så insatt i det så jag tyckte att det var helt ok! och tillslut efter det så såg vi på "trubbel i paradiset" med vince vaughn och malin åkerman :) toppen! Nu ska jag göra mig iordning och  sen ska jag, mamma och syster se på remember me!! ♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0