på svenska, för en gångs skull!

haha, jag har märkt att mina rubriker är alltid på engelska! men det är för att jag lyssnar bara på engelska låtar och musiken inspirerar mig till mina rubriker, bla bla bla tänker ni nu, ahaha!

Idag hade vi både engelska och svenska nationella på samma dag. Lite oschysst tycker jag faktiskt! på engelskan skulle man skriva om antingen nått tv-program eller om sina framtidsplaner eller nått sånt! :P jag tog det första för att jag tyckte att det var bäst/lättast att skriva om... sen så var det muntliga på svenskan och där så hitta jag o julia på jättebra grejer men så fick vi inte göra :( då blev jag lite sur... kom hem för en timme sen typ för att jag har varit hos julia hela dagen med emma och hanna :) ♥


haha, emma och hennes flygande vante! fråga mig inte varför jag blundar på varje bild typ :P ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0