silly boy, get out of my head

tjäna! har precis varit ute och skottat bort typ 10000 ton snö/is som låg framför garageporten där min älskade moppe står! hade nämligen tänkt att ta den till skolan imon, om jag får liv i den då! Har inte kört den sen i december så :) ska hämta julia också så att hon slipper ta bussen vid åtta ;) jaja, ska ta ett långt gott välförtjänt bad för att mina muskler värker pga skottningen och för att jag fick alla rätt på geografi "testet" och för att jag nästan har gjort klart svenska recensionen (Y) yees, men ska flytta mitt fläsk nu istället för att sitta här och typ glo ut genom fönstret! puss ♥



inte den bästa trailern men den är bra iaf, haha! :D <3

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0