SO:n tar över?!

Okej, jag måste verkligen plugga! Jag kan ingenting på so provet!! Men jag gör allt annat än att plugga, målar lite, bläddrar i anteckningsboken, skriver på min berättelse, allt! Förutom plugg jag blir galen! :O jag vet inte hur det ska gå till imon... Plus att jag mår superilla! Hoppas inte att det är vinterkräksjukan jag kan inte bli sjuk nu! Det blir inte bättre heller :( har mått illa hela dagen och hela dagen igår med... Och sen vill jag inte missa provet imon heller för att då måste jag göra det på fördjupningsvalet och det kan jag inte för att jag måste öva på min so presentation! Ååh, varför känns det som att jag bara klagar på so? Haha, jag måste ligga lite ner nu iaf, puss <3

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0