this is where the story ends

engelska nationella imon då! (Y) ska bli ganska okej, svenska muntliga är värre kan jag ju säga! vet ej hur det kommer gå men men, får ju alltid hoppas på det bästa. Har inte så mycket att skriva om faktiskt förutom min dag, men den var så himla ointressant så det behöver jag inte ta upp :P mötte mamma på vårdcentralen för att tommy skulle ta den andra svin-sprutan och vem satt där i väntrummet då? jo kristina stenborg!! jaa, herre!! hon pratade så glatt med min mamma (?!) och sen när mamma och tommy gick för att ta sprutan så började hon fråga ut mig massa konstiga frågor som typ; om det är spänt mellan klassen, varför vi är så trötta o.s.v sen så började hon fråga mig om hur hon skulle göra för att få oss att prata mer på hennes lektioner!! :S jaja, oj va långt det blev nu.. jag ska ta en dusch nu iaf, puss ♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0