trouble will find you wherever you go, no matter if you're fast or slow, but trouble is a friend of mine

ni som har spanska läxa imon, har ni pluggat på dem? :O jag håller på med det nu, orkar inte fortsätta! la mig ner i sängen förut vid sex eller nått och skulle läsa ut eclipse, hade typ 250 sidor kvar eller nått, och sen helt plötsligt kollade jag på klockan och den var åtta! haha, det kändes lite skumt att två timmar bara försvann så snabbt... men det var så värt det, ååh slutet i eclipse... usch! :( jaja, nu tror jag att jag ska dumpa spanskan och sätta mig med mamma och pappa och kolla på "Kommisarie Lynley" :) förresten, mamma har beställt fjärde boken till mig idag så den ska komma imon eller i övermon, yääy! :D


haha, en liten halvtaskig bild på mig och thea ;D ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0