we know what's comming but no one acts, it's time to rise up and face the facts

för en timma sen ungefär kom jag hem igen. Badmintonen gick bra, jag var ju "sjuk" och hade "stukat foten" så jag kunde tyvärr inte vara med och spela, men jag gjorde amanda sällskap :) Igår jag jag ju som sagt med julia, erica och emma, jättemysigt! tack för det! <3 Vi snacka om allt kan man ju säga haha! sen så gjorde vi två kladdkakor, en till oss själva och sen en som vi hade med till badmintonen och firade erika på hennes 16 årsdag! grattis :D Sen så åkte emma hem :( men jag, erica och julia gick ut med hundarna och sen satt vi uppe och prata till typ två, haha! :D bilder kommer senare :) ♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0