you can never say never

halloj! förlåt för att jag inte har uppdaterat hela helgen, men jag har haft fullt upp och sen så har jag inte haft något vettigt att skriva ;) fredgen gick lika snabbt som den alltid gör, stannade kvar längre på slöjden så att jag kunde sy klart min klänning, blev dock inte klar :( sen en snabbis hem, hyra två filmer och köpa lite snacks och sen hem till julia mysspyss!! I går så vakna jag med världens huvudvärk och så mådda jag jätteilla.. men jag åkte in till kungsbacka md mamma och köpte vita race marines (skor) och en blus :) sen hem, fixade mig lite och sen åkte jag till emmisen ♥ sen vid tolv var jag tvungen att åka hem, gick och la mig med en gång när jag kom hem för att jag var döötrött! Idag, städade jag rummet och gjort lite läxor och sånt.. mamma och pappa hade varit på ikea och köpt en säng till mig :D hihi!



va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0