your love is my drug

heello hello! fick först tag på datan nu.. har haft en lång dag idag! Först  åka förtidigt till skolan och vänta där i 1½ timme på att lektionen skulle börja.. sen slutade jag vid fyra och mamma, pappa och lillebror hämtade mig, jag som trodde att vi skulle åka hem, haha! nepp, vi åkte ner en sväng till ullared :P där stannade vi i två timmar ungefär.. fick tre tröjor :) dom får ni se imon, orkar inte nu. Skulle egentligen fått en skinnjacka för 800:- men det tyckte pappa inte var värt pengarna bara för att den gick till midjan (?!) !!! så jag var sur resten av tiden, haha! men ny ska jag se på film och äta mig tjock på pringles, puss ♥


the hottest man on earth! ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0