aja baja emma!

hallojs! märkte att jag inte har uppdaterat sen i onsdags :O inte bra! men det var lite jobbigt och jag orkade inte skriva nått :P i går skadade jag handen och var i kba för att röngta den, men om tur var så var inget brutet :) hela tummen svällde up och den såg ut som den skulle spricka! men doktorn sa att det bara var en blodsamling under huden (?!) hehe! Idag är det NO-nationella igen och jag vette fasen hur jag ska skriva när det var just vänster hand jag skulle pajja! jag får väl skriva med min höger ;)

Idag kommer mormor och morfar vilket betyder: PRESENTS! Eller aa, pengar kommer jag nog få :) Nu ska jag gå och se om jag kan ta en dusch! puss ♥


denna är till dig emma ;D <3

va?
Postat av: emmma

OMGGGGGGGGG SÅ SNYYYYYYYGGGGGGG, kolla håret och leendet, åhhhh dör, geeeee mig!! så jäkla 6iiii!

haha tack emma :D:D:D(L)(L)

2010-05-07 @ 16:50:36
Postat av: emmahelen

haha, jag visste att du skulle gilla den, haha! :D

2010-05-07 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0