Det är ingen vanlig dag

morsning korsning! Idag är det ingen vanlig dag för att om en timme sitter jag och ser ut som ett frågetecken på NO-provet för att jag kommer inte ens kunna första frågan! Good job EMMA! Just nu så sitter jag med ett glas mjölk och två skinkmackor i handen, mums! Jag har inte så jättegott om tid faktiskt, för att jag måste torka håret, sen bestämma om jag ska ha uppsatt eller om det ska vara utsläppt... den e allt svår ibland. Det blir nog boll idag, det känns som en sån dag :) Lite senare idag så ska jag berätta muntligt om min familj i spanskan (!!) och ja, eftersom jag inte orkade plugga igår så får vi se hur deet går! men nu måste jag kila, puss ♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0