do you wanna be an american idiot

heej bloggen! ledsen för "dålig" uppdatering men jag var i skolan till tre och sen på stranden med de bästa♥ Sen när jag kom hem städade jag mitt rum, diskade en MONSTERdisk och sedan badadeeeee! så jag har faktiskt inte haft tid men nu tjatar thea så på mig så jag får väl göra ett inlägg då ;)<3

Idag var det typ huundra grader ute, så jag tog shortsen till skolan idag och det var gött.. Bara chilllektioner idag så det var inte så jobbigt :) Efter skolan åkte jag hem, bytte om sen ner till stranden med emma och julia babes :D♥ Vi badade dock inte emn lite solning och kort fick vi gjort iaf... Nope, det var min dag i ord :) men nu ska jag fixa lite i pse så hörs vi imon om inte senare ♥


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0