Hello Seattle, an umbrella beach

vilket fint väder vi har! solen skiner och det är 27°C här ute och om en stund ska jag gå ut och lägga mig i solstolen och öva på svenskan! Men just nu håller jag på med SO:n.. men jag är snart klar :) Imorgon är det tordag och en väldigt jobbig en.. vi har svenska, SO och bild tills då :/ + att vi ska ta skojfoto!! Jag ska vara en sjuksköterska som tar hand om lilla thea som är en boxare, haha! Om hon ska vara det förstås ;) Sen ska vi D-A-N-S-A på gympan!! :O NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Jag hatar att dansa med killarna... :( Men sen efter allt det dåliga ska jag äntligen (!!) klippa mig :D!! Och jag har bestämt mig, jag tänker bara toppa håret och sen slinga det :)

Vi tar en dagens, det var längesen faktiskt :)


va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0