HOLY SCHMOLY!

Jag orkaaaar inte! Har suttit med SO:n i två timmar och det enda jag har skrivit är typ en sida!!! Asså en sida full med bajs typ, haha :P Jag skriver om Israel och Palestina konflikten och det är jättesvårt! Man vet ju att det spelar fan ingen roll om vad man skriver, anna blir fan aldrig nöjd med nått ändå! Ne, nu tar jag en paus från SO:n och börjar plugga på NO:n! Jag tänkte förut att jag har liksom hela söndagen, måndagen och tisdagen på mig att göra klart SO:n och NO:n men icke sa nicke, för att på tisdag ska jag på övningskör-kurs i typ tre-fyra timmar!! och det börjar 17.00 (!!!) då orkar man ju inte göra klart nått på kvällen :S :O jaja, det är som det är!


inte så här nöjd är jag just nu kan jag bara säga er!

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0