Mobilblogg: torsdagen 13 maj 2010

detta trodde jag aldrig skulle hända... Men det gjorde det. Och det finns inget jag kan göra för få det ogjort... kan inte någon väcka mig från denna mardröm? Snälla! Jag vill inte att detta ska vara sant!! Jag gick och la mig igår natt och tänkte att jag skulle vakna upp och det skulle fortfarande vara onsdag morgon, men när jag vaknade imorse sprang jag ut i huset... Men hon var inte där, hon var vaäerkligen borta! Jag kollade på mobilen och det stod: Torsdagen den 13 april 2010, klart och tydligt. Det var alltså ingen mardröm, det var verklighet. Jag vill avsluta detta inlägget med att jag vet inte om jag orkar blogga längre... Jag vet inte om det här är sista gången.. Jag vet ingenting längre... Älskar er <3

va?
Postat av: erika

Om du vill prata emma, så finns jag<3

2010-05-15 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0