nobody believes me now

Tänkte börja med att säga att hur mycket jag saknade att blogga! Det kändes helt fel att inte skriva ett eller två inlägg per dag, men jag hade mina orsaker som vi inte behöver ta här.. Men jag har haft det väldigt jobbigt så det är därför jag inte har bloggat så mycket.

Men I'm back now! haha! Idag är det tisdag vilket betyder världens värsta dag :P ne men idag var faktiskt ganska skön.. hade tre timmars håltimma typ och jag, julia och erica satte oss och solade när solen äntligen tittade fram :) Idag gick vi igenom buddismen på SO:n och det var jätteroligt, tyckte jag då ;) hoho! Lite jobbigt med alla namnen men men... Nu ska jag inte sitta här mer, utan nu ska jag börja med syslöjdsarbetet som ska vara inne på fredag. Ha det så gött, så kanske jag kan klämma in ett inlägg ikväll :) puss ♥

jättego låt! Milow - One Of It

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0