Strawberry Avalanche

Japps, nu har det hänt, haha! Nu har även jag fallit in i mittbena.. vad tycker ni? :) jag älskar det!! Fast jag ska inte ha mittbena hela tiden, såå...
När jag var klar med att klippa mig så skulle jag ta moppen hem från klippa och när jag låste upp moppen med kedjelåset gick hela f*cking ventilen av och all luft bara pös ut! Så det var bara för mig att GÅ hem... GÅ!! Men så hurtig som jag är tog det bara en halvtimme, hoho :) men nu sitter jag och väntar på mamma som snart kommer hem med sushi ♥


Sista bilden är såå seriös. Bara så att ni vet ;) Jag kan ju inte lägga ut bilder om jag inte har minst en seriös, eller hur? ;) hehe, nee :P

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0