strömavbrott & inställt hela dagen

hur gött är inte det på en skala?! :D slutade tolv idag, bara för att det blev strömavbrott i hela skolan! Så först skjutsade jag hem erica och sen hämtade jag upp amanda och släppte av henne på vägen hem till mig, så snäll jag är! Så nu sitter jag med SO:n som skall vara inlämnad på torsdag!! H-E-L-P... men jag sitter bara och ordbajsar just nu (hoho, lärt mig ett nytt ord) så jag återvänder till SO:n :) puss ♥


det får bli en dagens hoppbild idag :D♥

va?
Postat av: emmis

hur kommer det sig att alla hoppbilder alltid ser så härliga ut? haha :D(L)

2010-05-25 @ 21:23:50
Postat av: emmahelen

Haha, jaa jag vet inte :D men de blir alltid roliga iaf!! haha :D (L)

2010-05-25 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0