Sevilla, snart är jag där

Projektdag idag i skolan, handlar om genus(?) och sånt tråkigt och självklart var det jag som skulle bli gruppledare för min grupp och det betyder inte bara att jag ska ha alla papper o.s.v. utan jag ska få mycket mer information om arbetet än min grupp, jag ska säga vad alla ska göra o.s.v! Det känns ju jättekul när man vet att i princip ingen i min grupp kommer göra någonting utan att sitta och lalla typ, haha!
Fick beröm idag på samhäll när jag beskrev inflationen och hur den startar mm! Jag citerar min lärare: "Det är så vackert. Det är som ren poesi! Du förtjänar en applåd emma!" Haha, han är störd! Sen började vi med locking på dansen och det är SVÅRT! + att man ser ut som en grottmänniska mesta delen! Du vet vad jag menar julia;)
Oj oj, blev lite mycket idag, kände nog för att skriva av mig lite... nu ska jag börja med mina två uppsatser och sen blir det matte :) besooo♥


I borrowed this picture from you honey, hope it's ok! ♥

va?
Postat av: julia

hahahaha! ja man ser seriöst ut som en grottmänniska -.- ;D

2010-11-17 @ 12:33:59
URL: http://juliadarling.blogg.se/
Postat av: emmahelen

hahah, jaa! speciellt när man ska göra uplock och lock och gå samtidigt hahaha!!!! :D:D

2010-11-17 @ 19:02:30
Postat av: Clara Robles

Never mind if the one who take it IS YOU!

Im so glad that you put my photo on your blog darling, love you.

AND YES, YOU WILL BE HERE SOON


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0