Your eyes, my biggest weakness

Fick min dator idag, äntligen!! Så nu har jag en alldeles egen laptop, sköönt :) På dansen idag gick vi igenom anatomi och fysiologi (= kroppen, för dom som inte fattar) och det var tro det eller ej ganska spännande faktiskt! Försov mig idag, grovt. Vaknade ca 10 min innan bussen gick och jag fattar inte heller själv hur jag hann med allt men det gjorde jag. Gymmade idag med hannah också, skönt att röra på fläsket ;) love♥


får bli en gammal bild idag pga bildbrist på min nya dator!

va?
Postat av: julia

haha ja men kom igen då rå! petar :D men asså jag förstår fortfarande inte att du hann på 10 minuter!? :O hur gör du? .. :P

2010-11-13 @ 00:40:20
URL: http://juliadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0