Love, sex and magic

Ja, idag dansade jag "dirty-jazz" (kan man väl kalla det, inte vanlig jazz iaf) på gymnasiemässan! Det var hur kul som helst verkligen, gjorde lite fel men det var jättekul :) Det blir inget imon, men på torsdag är jag där igen 11.00 om nån vill se!
Efter dansen gick jag och julia runt lite och kolla, jag träffade massa personer! Bille sprang jag på, hur trevligt som helst att se han igen! Jag mötte även gamla lärare (Annie och Cecilia, för er som gick på kaparn) jättetrevligt det med... Sen mötte jag självaste Andreas Wijk i egen hög person!! mums.. så grymt snygg! Jag har följt hans blogg hur länge som helst så det var lite nice att träffa honom :)


va?
Postat av: Clara Robles

aaaaaaaaaw how beautiful pictures, love it!

I miss you so much both!

2010-10-22 @ 20:20:37
Postat av: Clara Robles

aaaaaaaw how beautiful pictures!! <3

Hope you are good and having a good time together! :)

LOOOOVE SO MUCH, CLARA xxx

2010-10-22 @ 20:37:06
Postat av: Clara Robles

hoooooow lovely girls :)

SOOOO BEAUTIFUL PICTURES HONEY!

Love you, Clara xxx

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0