And darling you know, you make me feel so beautiful

Hahah jag och johanna satt på geografin idag och lyssnade på gamla savage garden låtar, och varje gång nån hittade en ny så ba: LYSSNA PÅ DEN HÄÄR! ÅÅÅH! Hahaha, för go för go för go.. Nu har jag precis ätit, ovanligt för min del men det har jag (Y)
Imorgon börjar jag kvart i åtta, ja ni såg rätt KVART i åtta... 07:45!! och det kommer jag göra vaaarje fredag tills vi slutar.. kill me slowly ♥ min lilla älskling är på flykt så jag är utan kamera tills på måndag.. nu ska jag gå puss!!

va?
Postat av: julia

haha ja älska ipren! jag brukade alltid stå beredd när den kom :D

2011-02-03 @ 20:48:45
URL: http://juliadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0