I can feel your breath as you're sleeping next to me

Ååh jag har fått total dille på Jeff Hendrick! Han gör massa covers på youtube, love♥ Imorgon är jag ledig och då ska jag ta tag i mina läxor som jag har, tar nog en sväng in till skolan och gymmar lite, var ett tag sen nu:) Efter det får jag se om jag orkar gå till skolan eller om jag åker hem.. nu ska jag duscha! Bye Bye!

va?
Postat av: johanna

jag stannar hemma idag, så du vet... hehe ;)

du kanske träffar min syrra på gymmet. haha, kul! inte för att ni känner varandra, eller ens kommer veta vem den andra är, så ni kommer ju inte riktigt träffas.. men kul ändå. ja. haha :D

2011-02-02 @ 12:21:45
URL: http://johannameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0