Take my hand, close your eyes

Nej det blev visst inget göteborg för mig för att så klantig som jag är har jag slarvat bort min plånbok.. hittar den inte och jag känner att paniken kommer krypandes i mig! Kan vara så att jag slarvade bort den när jag var i göteborg med thea vännen (som också precis fått en ny liten kusin).. det var ju inte jag som betalade allt igår i götet(he he)! Men nu ska jag försöka sova och leta vidare imorgon, så då får ni en uppdatering på jakten på emmas plånbok! Ska sova, Sleep tight



Jag vill ha solsken och söndagsmorgonar i sängen med min älskling ♥ (inte telefonen eller datorn)


va?
Postat av: a

ååååh saknar min dator :(( kommer ni få behålla dom när skiolan stänger? ;o

2011-02-28 @ 12:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0