Tell me

Okej.. eftersom att alla, verkligen alla tjatar på mig om att jag är för mycket inne på facebook så får jag väl sluta då... Jag ska inte gå in där försen om 24h! Så om ni vill mig nått får ni ringa eller smsa mig:)
Det var nått jag skulle säga men jag kommer inte ihåg vad det var för något.. men jag kommer nog på det snart:) Dansen idag var inte lika kul som jag trodde men ack så jobbig!! Haha jag kommer inte kunna röra mig i morgon haha! Nu ska jag fortsätta plugga på geografi provet! puss♥
saknar tider då jag ständigt var glad! Vad är det med folk? VAR GLADA! NI HAR SÅ MYCKET ATT VARA GLADA FÖR! NI ÄR SÅ BRA SOM NI NÅGONSIN SKULLE KUNNA VARA!

va?
Postat av: Olivia

oj vad jag tar åt mig av din text, särskillt de sista, förlåt att jag inte va på topp när de va bollywollydans.. bollywood dans va roligt utan alla skånläppar, haha dom kan inte ens säga r! gotta love, oss som ger alla onda blickar, särskillt johanna, hahaha. haha. ha..

2011-02-10 @ 01:03:46
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0