They say I'm better off now

Skjut mig. Bara skjut mig. Jag vill bara sjunka igenom marken och dö. Jag orkar inte allt strul! Min skola går inte mer och jag vet itne vad jag ska göra, byta skola självklart men till vilken? I göteborg eller i Kungsbacka? Jag måste tänka, jag hatar att tänka. Jag älskar alla goa människor på min skola! Jag går och lägger mig. Godnatt ♥

va?
Postat av: Anonym

det kommer gå bra <3

2011-02-23 @ 14:43:05
Postat av: Lisa

<3 <3 <3

2011-02-23 @ 14:43:31
Postat av: alexandra

asså gmn! det kommer gå bra, bara välj en annan skola så finns det underbara människor där med! har sjukt underbara människor i min nya klass, inte hälften så goa som er, men man får ju nöja sig med det man får!<3 saknar dig! välj på ps om du vill så kan vi träffas!! ;)) <3 puss<3

2011-02-23 @ 20:40:48
URL: http://aalexandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0