Où je vais

Imorgon (Idag) är det lördag igen.. och för min del så är lovet över. Jag kan inte direkt säga att jag har gjort något produktivt under dessa fem dagar men men det är ju lov. Jag skulle ha pluggat till geografi provet, jag skulle till gymmet med thea, jag skulle rensat min garderob med (så jäkla mycket) mera! Thea, blir det en raincheck på gymmet eller? nån gång nästa vecka kanske? Men jag hann ju faktiskt med bio och hämta den finaste vovven! Nu ska jag börja tänka på refrängen och gå och lägga mig! Love ♥

Men vad ska jag göra?
Vart ska jag?
Denna dikt är ett farväl till vad jag var
Varför just jag? Jag vet inte
Världen, vart tar du mig?
Och jag ser det igen, revyn av mitt liv
Jag är rädd att ingenting kommer att vara detsamma
men jag beklagar ingenting
Nej, ångrar jag ingenting
Jag är lycklig precis som jag är
precis som jag är skapad

va?
Postat av: Liisa

så fin fin fin!

hahah vi kan ju annars ta en raincheck på gymmet som vi skulle för x antal veckor sen haha!

2011-02-19 @ 10:15:54
Postat av: a

otroligt söt bild gmn ! <3

2011-02-19 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0