You're still the person I adore

Jag är fortfarande glad! Helt otroligt haha. Nu ska jag ta en snabb dusch och sen gå och lägga mig, börjar ju åtta imon så jag får gå upp tidigt!
"mknnb mmmmmmmmm", och nu gick min katt precis över tangentbordet (?!) så det inom citat-tecknen är min katt...
Hahaha, ja juste! När jag och olivia gick till kungsmässan från skolan idag (vilket vi gjorde ganska fort, nu när jag tänker efter..) så kom vi fram till att veronica maggios nya låt "Jag Kommer" kan missupptas (missuppfattas?) på en väldigt fel sätt, haha! Så det var nog kanske dagens roligaste! Love ♥

va?
Postat av: Olivia

hahahaha sitter och lyssnar på den nu, bara för att, kan inte sluta le! haha!! missupptas.. säger man så? roligt ord!! ses imön <3

2011-02-25 @ 00:16:18
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0