2011's promises

mina nya nyårslöften 2010:
• Bli hälsosammare! Äta nyttigare, träna mer o.s.v
• Skaffa ett jobb
• Bli bättre i skolan
• Skaffa en pojkvän!!!!

Detta var mina nyårslöften förra året och till min förvåning lyckades jag träffa alla!
- Jag blev hälsosammare och gick ner ca 5 kg + jag fick mer muskler (Y)
- Jag fick ett jobb som kassörska i en liten matbutik
- Jag blev bättre i skolan, jag höjde mig i 6 ämnen bl.a. två som jag fick MVG
- Jag hade "sommar-romans" om man kan kalla det så

Detta året ska jag fokusera mer på att skaffa ett mer permanent jobb än det jag har nu, jag vill fortsätta höja mig i ämnen och jag ska fortsätta vara nyttig och hälsosam!

Mina nyårslöften 2011:
• Skaffa ett permanent jobb
• Fortsätta höja mig i ämnen
• Fortsätta vara nyttig och hälsosam
• Ta vara på min tid mer, ta vara på nära och kära
• Besöka Clara i spanien och åka hem till henne nästa nyår!
• Bli lika snygg som Chanel Iman (fast.. det kommer nog inte hända)





va?
Postat av: Lindaa

Hahaha jag har inte ens hunnit tänka igenom mina än! <3

2011-01-02 @ 11:44:22
Postat av: alexandra olsson

ååh gud , jag skulle inte kunna fixa dom nyårslöfterna! x).. men mitt är att äta nyttigare också , det har jag inte kunnat hålla än , men det är ju fortfarande lov ;). men saknar dig ! <3

2011-01-03 @ 16:27:53
URL: http://aalexandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0