Enchanted

Inte bloggat på två dagar men jag har gått i skolan osv men nu är jag tillbaka igen! Dagen och dagen innan var lika bra och roliga som vanligt, trots oron osv på min skola just nu så är jag alltid glad när jag kommer dit! Kan bero på alla underbara människor som finns där!
Imorgon är det praktik igen och jag är lika glad som alltid! :D NU är det handboll och det ska jag se på! Heja SVERIGE!
För ni som inte känner mig, detta är jag i ett nötskal, det vill säga, knäpp och konstig! För ni som känner mig, stackars er!!

va?
Postat av: Olivia

hahaha såå typiskt dig.. hahaha jag garvar läppen av mig... nej men vi ses nästa tisdag då *tears.. ;) PUSS HAJ, KISS SHARK, KISS HAJ

2011-01-19 @ 00:29:53
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: din hemliga beundrare

tihi inte synd om oss ! tur för oss ! <3 sitter här på ps utan er ungar och ni ska veta att ni är saknade ! <3

men vad menar du ? är det fortfarande oroligt på moveit?? <3

(don't be a stranger!!)

2011-01-19 @ 10:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0