Take a chance tonight and try something new

Livet är ganska bra för tillfället måste jag säga!! Kan inte sluta le :D  Praktiken gick bra (som vanligt) fast denna gången var jag tvungen att föra statistik på butiken och då var jag tvungen att förfölja 30 pers och se hur dem gick i affären och vad dem stannade för att kolla på mm! Fett jobbigt! Sitter och lyssnar på en urgammal låt med Justin Timberlake - Rock Your Body!! Nu ska jag kolla om jag kan boka flygbiletter så att jag kan besöka Clara i sommar!

va?
Postat av: Clara Robles

JUST LESS THAN TWO MONTHS TO SEE YOU, AND A WHOLE MONTH WITH YOU IN SUMMER, WHAT MORE CAN I ASK FOR?



Thanks for that, Te quiero mucho pequeña!



No sé si podrás traducir esto, pero llevo unos días mal y me has hecho sonreír, te quiero <3

Postat av: alexandra

åååh jag vill också :( <3

2011-01-20 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0