I saw your face, in a crowded place

Jag börjar lägga märke till att jag bara bloggar på natten... hur gick det till egentligen? Idag (igår, torsdag) var jag barnvakt på lillebror i några timmar, senare åkte jag och mamma till kungsbacka där jag köpte två nagellack, "Rose 4 me" och "Dust & Diamonds" totalt älskar dem! Lägger upp bilder imon hade jag tänkt mig :)
Just nu sitter jag i ett mörkt vardagsrum med endast julstjärnan som lyse, alla har gått och lagt sig och jag funderar på om jag också ska göra det... näe, en liten stund till! Jag kan ge ett litet musiktips! Den gamla goa låten "You're Beautiful" med James Blunt! Hörde den på radion och mindes tillbaka när jag gick i femman och varje fredag innan vi slutade spelade vi denna låten!
Old memories are the best memories! och därför tänker jag underhålla er läsare med denna vackra bild på en 9 årig pajas som kallades för Emma!

va?
Postat av: alexandra olsson

du klagar på mig om långa inlägg? ;) <3

sjukt söt bild ! :D

2011-01-07 @ 15:01:00
URL: http://aalexandraolsson.blogg.se/
Postat av: juliA

haha du gjorde mej värsta glad för jag trodde att jag hade fått två kommentarer xD haha! men sötis du vR NÄR du Var liten! jag såg ut som ett ägg! xD <3juli

2011-01-11 @ 16:43:29
URL: http://juliadarling.blogg.se/
Postat av: juliA

haaaHaa *när du



okej det blev visst inte så lyckat för mej heller .. -.-

2011-01-11 @ 16:44:49
URL: http://juliadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0