Jag vill byta land och vara hon som försvann

Då är det bestämt! Två underbara veckor tillbringas tillsammans med den bästa CLARA i sommar! Kan inte vänta! Och jag fick precis reda på att när jag ska till spanien med skolan ska vi (kanske) ta tåget ner och då ska vi stanna i Paris!! Fatta hur jävla kul är inte det då? :D Nu ska jag sova! <3
Börja om på nytt och få såret mitt sytt
När jag vänder och springer långt härifrån
se mig som saknad, en förlorad dotter eller vän

Jag kommer inte hem ikväll
om jag känner mig själv
Låt oss ta farväl
av både hjärta och själ
Jag kan ta ett långt hårt straff
för alla stunder vi haft

va?
Postat av: alexandra

jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill ocksåååå !!!! åååh guuud va jag blir avundsjuk :((... typ en gigantisk nackdel me att byta skola, jag får inte åka med till spanien.... saknar er nåt så enormt, tänker på er varje dag!<3

2011-01-21 @ 20:18:09
URL: http://aalexandraolsson.blogg.se/
Postat av: a

sv; tack gmn, du gör sjukt fina bilder också gumman ! <3

2011-01-22 @ 18:35:02
Postat av: a

*tar mena jag :))

2011-01-22 @ 18:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0