In your heart, I'd like to stay

Så nu har jag precis färgat systers hår och nu ska jag gå och se om jag kan hitta nått mjukt eller flytande att äta eftersom jag var hos tandläkaren igår och då spände dem tandställningen extra mycket för att det är inte så långt kvar och det är ju bra.. men det dåliga med det är att jag inte kan äta och jag har inte gjort det sen igår vid lunch... Ni kan inte förstå hur ont det verkligen gör innan ni har provat det själv!!! Imorgon är det (äntligen) praktik igen och på torsdag morgon åker jag och familjen till danmark för att fira mormor och morfars 50-års bröllopsdag! Det blir en jättestor fest med massa släktingar och vänner.. ja i danmark är det större än vad det är här.. Det är samma med alla fester. Varje tillfälle en dansk ser att dricka öl och äta mat så tar dom den, haha! :D Nä nu får jag sluta babbla.. puss hej! ♥
Jag ♥ Adobe Photoshop Elements PSE 5!!!!

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0