Walk a windy weather day, feel your face blow away

Jag tror bokstavligen att mitt huvud sprängs vilken sekund som helst nu! Jag orkar ingenting längre, jag vet inte vad jag vill, jag trodde jag kände vissa men antagligen inte, "första bråket" är verkligen lika jobbigt som dem säger att det är (vänta till ni själva är i den situationen), jag har ont i tänderna, jag måste prata av mig men jag känner mig bara så sjukt negativ och att ingen orkar lyssna på en gnällig tjej, jag måste packa, jag måste sova, jag måste ladda kameran... räcker det? Och istället för att hålla mig sysselsatt och göra alla grejer jag måste så jag slipper tänka så sitter jag här, med ett varmt överkast som precis blivit torktumlat och lyssnar på deppig musik och tänker på tusen saker och har ont i magen pga det jag sa.. jag kanske inte... näe jag.. äsch! åh men ärligt talat? Mitt problem är vad?
Det jag behöver nu är att den personen ringer och en positiv tanke..

va?
Postat av: alexandra olsson

<3

2011-01-12 @ 19:27:18
URL: http://aalexandraolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

<3

2011-01-13 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0