Days are long and words are cruel



Var i staden idag och det vart jättemysigt! Kom hem med ett linne och en tunika från saint tropez, en ring och ett armband :) nu FILM! Ciao ♥
och förresten är min finaste jullebulle den bästa dansaren i hela världen!! Älskar dig min fina ♥

va?
Postat av: Anonym

åhhh älskar dig också vännen! tack vad snäll du är!!



förrästen, hej jag heter emma och jag har en supersnygg kort frisyr! asså du e aaaaas fin i den!! ^^ <3 vill du fortfarande ses imån? eller någon annan dag i veckan?

2011-07-31 @ 16:08:31
Postat av: juliafulia

ojj.. och du vet att det var jag som skrev va?

2011-07-31 @ 16:09:11
URL: http://juliadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0