Disney nostalgi

Sitter hemma hos pojkvännen (själv, för att han jobbar eller nått) och lyssnar på gamla disney låtar och spelar sims! Finns nog inget bättre att göra när man har tråkigt och vädret inte är på topp! Har äntligen bokat in tid hos umo, glömmer alltid av det! Vid fyra ska jag möta upp älsklingen, sen handla lite mat, sen hem igen och tvätta! Puss♥

va?
Postat av: Lisa

Vad ska du göra på ungdomsmottagningen?? :O<3

2011-06-14 @ 13:07:43
Postat av: Nathaa

vad ska du göra stumpis?! <3

2011-06-14 @ 14:55:36
Postat av: julia

yay! men åhh asså emma jag blir så ledsen.. Jag vill vekligen träffa dej snart! Jag går i konkurs annars! :O <3

2011-06-22 @ 15:39:43
URL: http://juliadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0