I'm gonna love you

sista dagen på moveit... kommer sakna det så sjukt mycket! ♥ franky, juan, marie och micke! Gud va jag kommer sakna er! För inte tala om jullebulle, hannapanna och ollebolle ♥ meeeeeeeeeeeeeeen allt kommer gå bra, och som johanna säger om cirkus ett halvår igen så går vi på samma skola!! :D så det är bara att titta framåt!
Jag och johanna cyklade från skolan idag, eller johanna cyklade, jag satt där bak. Och så lämnade jag mitt inskrivningspapper på lindälv. Haha jag vet inte hur det kommer gå när jag börjar där för att jag visste inte ens vart receptionen låg och det är det första man ser när man går in, haha! Nu ska jag fortsätta med mitt städande! Later ♥

va?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0