Let's fly

Åh jag är helt splittrad! Jag vet varken vad som är ut eller in! Allt med skolan och andra saker. Fick reda på idag att jag har kommit in på lindälv och att jag börjar där på måndag. Känner en känsla av lättnad samtidigt så får jag ont i magen och ångest, för att jag vill inte gå där. Jag vill inte gå på en stor kommunal skola där man försvinner in i mängden.. Får se hur det kommer gå. Det kommer gå bra. För att det är det enda val jag har.
Men oj va depp jag är nu, usch bort med dom negativa tankarna! Puss ♥

va?
Postat av: johanna

emma, det kommer gå bra. jag lovar. och om jag har fel får du slå mej hur mycket du vill! ;)

jag kommer sakna dej som satan, så vi får se till att hålla kontakten!!

och till hösten så går vi ju på samma skola igen! <3

2011-03-24 @ 00:05:47
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: alexandra

gumman jag vet vad du menar! när jag bytta till ps kände jag samma sak, men det var det ända att göra för min del.. jag ville gått på en liten friskola, men tyvärr failade ju moveit.. :pp men efter ett tag känns inte skolan lika stor som från början , kan jag lova! ps känns jätteliten nu, även om jag inte kan hitta alla klassrum än xd.. det är ett stort steg att gå från 60eleverskola till 2000eleverskola xd, men det löser sig!<3 saknar dig<3

2011-03-27 @ 16:00:58
URL: http://aalexandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0